our sweet wedding ^__^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, September 29, 2011

minggu terakhir rayya *sobsobsss

Tak tahula kan nape sekarang rajin sangat nk je update laman ni :) kenapa eh ? sebab aku suka la kan ?kan? kan ? ^__^ macam korang lakan yang ade blog tuh. ada je cerita baru, misti nk story ^__^
tapi saat ni aku sangat dan tersangatlah pening kepala =.= haish ! nak kate datang bulan, dah lepas. 
mcmmcm lah penyakit kau ni.'.'
takmaw panjang cerita sangat, sebbnya aku pasti merindui Ramadhan & Syawal yang lagi berapa hari je nak habis :( uwaaa. 'dapat ke tak lagi ye kita berjumpa tahun depan ?'dh diam tak diam, minggu terakhir kita menyambut Syawal yang sangat mulia ini ^__^ apeape pun, aku kurang seronok beraya tahun ni sbb, ada beberapa sedikit problemm tak dapat dielak. "/ sedih sikit lah kan ?
berat badan ?? haaaa. jangan tanya. maintain 55KG hokeyh ;D 
kesian kat kawankawan yang aku tak dapat hadir open house hari semalam ;( en tunang bekerja semalam *rajin* sebb buat gaji, kalo tak lamabt lah gaji dia. aku pun sama, sbbnya 1 opis . Dh mulala merepek @..@

______________________________________________________________________________
HABIS STORY PART ONE. wakakak ^___^



oke, aku malas nak hapdate .

p/s :babai SYAWAL semoga kita berjumpa lagi di tahun hadapan ;(




No comments:

Post a Comment