our sweet wedding ^__^

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, September 23, 2011

keberkatan MALAM jumaat =)


wajib la merapu dulu satetmen bagi gempak ! kalau boleh harihari ai nk update blog. suka hati ai lakan? hihi.
aku x boleh tidur ni, esok nk bgn pukul 7.30 pagi.tapi mata x buleh nak lelap lagi. hati ni nebess  je ni nape laa erk ? haish ! hadoidoidoi . . . ^..^
mungkin ramai yang mendoakan selepas aku BERNIKAH, buntin pelamin =) amin ya ALLAH tuhan je yang tahu berdebarnya hati ni. hihi, sebenarnya puas aku memikir apa tajuk aku nk bubuh kt ats ni. masuk la kan aku rase benda yang aku nk cita ni ^__^ xcited tawuu !
ha ! sebenanye nk cite tadi aku g umah boss aku, isterinya baru saja melahirkan baby girl yang sangat comel & kiut yang diberi namanya NURUL DAMIA AISYAH BINTI AZHAR kelass you all nama dia =) panggil mia rasanya, kan nama tu tengah top sekarang. hihi TAHNIAH bos dan isteri :)

 cute x ? hihi baby kecik =)
ni baby besar :) mooolat matanya ! gurammm ai ^__^
letih sikit mlm tadi tu yang muka x calit satuu garis makeup pun '', haish ! sbb kerja disiang hari nden esok kerja lagi.. agak penatla sikit badan ni.
meh layan lagi sikit muka buruk aku bila x makeup .wakaka !
cantik ke tak ? hmm, aku tawu aku x cantik macam korang ".." sian ak =(
tapi, korang misti tertanya kenapa akak baju jubah hitam ni kenapa ? sian dia, sebab MEROYANNN sebb sebok dok ngacau aku yang kepenatan ni. sampai nangish2 dia weyh ! ahah ! 
sebenarnya aku ni sakit yang x da ubat yang boleh nyembuhkan penyakit ni :( kasihanilah aku kawankawan.
penyakit Melatah korang ada ubat takk ? aku ni penghibur duka lara budak opis bila dilanda kesedihan n bila dilanda kestressen ! hoho, sudahnya gila aku dibuatnya kan ? cerita selanjutnya jumpa la aku kalau nak tawu sekuat mana aku punya penyakit ni  .''. huh ~( menarik napas )
ni sepanjang kitorang sembangsembang amekamek gamba, ni tayem nk mamam ^__^
harus diet tawu, sebb bulan 11 nak pakai baju CHAnnteqq ^__^ kengkawan jangan lupa datang, nnt kite invite =)
-
-

harusla kan, dah aqiqah baby, misti kena amek gambo eengan baby mia ^__^ dia kuning, sian dia. tido jer baby mia ni. **ko ni pun satu, baby tu br 7 hari kutt** winkwink ! hihi ada ciriciri ibu tak ?aku suka budakbudak, aku suka melayan kanakkanak n aku suka baby ^__6 jadi, kalau awak suma ada baby jgn risau pada saya sebb hati saya  seorang yang penyayang, pengasih, oke boleh muntah banyakbanyak yeah ! ahahah.

_________________________________________________________________________

ha, ni dikata keberkatan malam jumaat ;)
HAPPY BIRTHDAY YANG KE 16 TAHUN makcik. upsss ! 61 tahun ^__^
-
malu taw ^__^
swett lah . jelouse :D

AND last :-


okeyh. gambar las ni sbnarnya pic before that day. tapi tak da benda yang best nk cita. n 
** ASSALAMUALAIKUM **

No comments:

Post a Comment